Fela-Hella
Jako pouhý třetí majitel mám tu poctu Vám představit felu fel. Fela-Hella, to je ona. Ročník 96, motor 1.3, ABS, 2x airbag, centrál, alarm. Po krupobití, v roce 2002, nově ošacena karosérií s lakem fialové metalízy. Není, co dodat. To je ona - Fela-Hella.
Jak už to tak bývá u řidičů odpaněných prvním autem, teprve se seznamuji s tím, co bych měl a co se hodí. Co můžu/nemůžu a s tím, co se musí/nemusí. Pár nutných úprav v první linii se hlásí už ve stavu klidu. Tunning! Jistě. Spoilery, kola, křídlo, uřezání střechy plechové a nahození kožené stahovací nebo jen vmontování sunroofu jsou základní a první tahy, které podniknu. :).
Teď vážně. Hlavní problém je drnčení řadící páky, s čimž se už brzy vyrovnám jako deratizátor s hlodavci. Posléze musím zprovoznit již zmíněné ABS. Před vstupem do klubu došlo při měnění spojky k něčemu, co zapříčinilo výpadek anti-block systému. Dále je tady svítící kontrolka airbagu. Taky z neznámých příčin, během jízdy, o sobě dala znát a teď mám palubku jako vánoční stromek. Taky budík teploty motoru mi buďto, dává znát, že se mi motor vůbec nezahřívá anebo se mu nechce fungovat.. . Taky na něj dojde. Vyměníme, všechno spravíme. Je to Felicie, je toho dost, takže to jen tak pro začátek :).
S poježděníčkem jsem ale v celku spokojený. Zvládá silnice, dálnice, hory. Od 0 do nedovršených 150km/h to šlape. Dosáhnout větší rychlosti mi nedovolil kybel uprostřed cesty. Na další testy zatím nebyl čas. Ono dosáhnout takových hodnot u Fely-Helly vyžaduje nemalou vzdálenost. Takže krása, luxus i funkce dostačující a jede se dál! Hell!
See ya from da Fela-Hella!